Hennes pappa har moves!

Min syster ringde och väckte mig kvart i ett idag, fattar inte hur jag kan sova så jävla länge hela tiden!
Måste fan bli ändring nu på måndag då det är skoldags. Har inte varit i skolan på 6 veckor.. Kommer kännas knaos..
Jag hoppade i duschen och gjorde mig iordning sen for jag på teorin.. Handlade om miljö, skittråkigt!
Sen tog jag bussen till födelsedagsbarnet Pernilla! Grattis babe ;)
Hann dock inte köpa hennes present innan allt stängde.. Men hon for imorgon! :D



Imorgon blir det förfest hos Pernilla, sen utgång med ett gäng! :)
Ska försöka få med mahshe, hon är så off nu för tiden! Alla andra får jättegärna hänga på as well..
Hör av er bara ;) Det får inte bli kaos hos Pernillatanten! Tantens föräldrar är vrålsköna!
´+ att hennes pappa har värsta moves på dansgolvet! Hahahha ;D







Nu ska jag se lite weeds och sen sussa!
Linda ska ringa och väcka mig klockan 10 imorgon :(

Peace
awieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0