LISTERINE-MANNEN



Dagen har gått pretty bra. Försov mig imorse tho.. Vaknade 09.31, bussen går 42.
Men jag slängde på mig kläderna, borstade tänderna, och tog lite Listerine..
Sprang med det i munnen till bussen, svalde typ hälften och sen hann jag inte ens med bussjävel.
Jag var så nära, men såg den åka förbi! Ringde till pappa så han skjutsade mig :)

Iallafall det är nån man i detta lilla samhälle som kallas listerine-mannen.
Jag har personligen aldrig träffat honom, eller åtminstone inte vetat att det var honom.
Anyways, han är alkoholist och super på listerin då.. Spännande.. Själv spydde jag upp det typ.
Starkt jobbat L-man, starkt..

Imorgon är sista dagen på min 5-veckors praktik. Jag får väl kanske nåt slut-prov! haha..
Men förhoppningsvis inte :)

Åh, min pappa är här :)

peace
awieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0