solsolsol!

Hade en lektion idag, från tio till elva typ. Sen for jag till Julia oså drog vi ner på stan.
Hur skönt som helst i solvädret!
Jag köpte en typ bolero.. eller typ, jaa. typ kofta. vet inte vad jag ska kalla det haha
Visar sen!
Vi hängde runt ett tag och nu är vi hos Julia igen.. Hon är i duschen, så jag tänkte passa på att skriva lite.
Vi ska fara hem till mig om ett tag, typ grilla o dricka lite.. Sen glider vi till Sanne o Manne. Det rimmar. sött, va? hihi
Sen vet jag inte vad det blir. Tysken är taggad på utgång, men jag tycker att man ska umgås på valborg!
Grilla och spela kubb typ. Eller vad tycker ni? Anyways, jag får väl se hur det blir!
Ska skriva om gårdagen och lägga upp bilder när jag kommer hem!

Peace
awiee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0