WELCOME-HOME-FART!

Det är inte förrän folk frågar vad som hänt jag fattar hur sjukt det verkligen är.
Vad ska jag säga? det var min bästa vän..?
Ah, hela grejen är helt sjuk alltså.. vet inte ens vad jag ska säga.

Nu ska jag sova och vakna upp utvilad imorgon!
Kanske blir bio eller något.. Det återstår att se helt enkelt hahaha:)
Kanske skulle träffa Pernilla också, om det inte blir på tisdag. Men då kommer lilla Sannebanne hem!
Jag längtar faktiskt, ska bli kul att träffa henne! Fast det sjuka är att vi typ har pratat mer när hon varit i England,
än vad vi gjorde när vi var i samma stad.. Jaja, det ska bli skitskoj iaf!
Käka planka, dricka vin och snacka skit :) Och känner jag oss rätt slinker det väl ner lite Tequila as well! haha!
Lär nog bli mcD också, om det hinns med!
åh, jag längtar supermycket nuu, ska möta dig på flygplatsen med en välkomst-fis :)
Och om du inte har tid för mig bajsar jag på din dörrmatta!





peace
sleepawieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0