I luv ma baby, yupyup, I love ma booiii

Vafan hände igår? Oj, god jul! :) Jag jobbade på bra igår, det var rätt skoj. Madde var underhållande som tomte precis då vi skulle sluta.

Sedan blev det bråttom ner på stan för att köpa sista julklapparna. (Ber till gud att jag inte glömt nån). Sen for jag och Johan hem till mig och hade mini-jul :)
Baby J är way too smart. Jag sitter nästan alltid med datorn på benen eller i sängen, och det blir sjukt varmt och datorn blir dammig typ. Men nu har jag den perfekta grejen. Vet inte vad den kallas, men så här ser den ut. OCH, den funkar! :) Mina ben bränns ingenting! woooho :)
Fick ett feeett fint halsband också. Tack baby! ♥
(clickit)
Efter julklappsöppningen skulle vi lägga oss i sängen och vila lite. Vaknade 5.45 imorse. VAD HÄNDE?
Nu har jag massor att göra. Och mamma är sur som en citron.. Blir en spännande jul.
Ha en fin dag babes! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kladdkaka-smet-krig

Jag Malin Janine

+ Pernilla

2009-12-24 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0