Tidsfördriv

Vad blir ditt namn baklänges?
eeiwa aiM


Har du gjort en snöängel i år?
Nej.. Men har stora planer på det alltså. Vill bara inte att nån färgar den gul!


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Jag vet inte, men borde fått stanna längre


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, det kan man nog säga


Tycker du att sengångare är söta?
Är det sån där liten ekorre som är med i Ice Age? I så fall, NEJ!


Har du någon gång testat karate?

Nä. Eller räknas det när man får känna på det? Typ bli sparkad i huvet?


Första sporten du gick på?
Tror att det var fotboll.. Gick dock på barngympa när jag var typ 5! R-E-S-P-E-K-T

Minimorötter eller pommes frites?
Ju fettigare, desto bättre


Vad längtar du mest till just nu?
Just i denna sekund, tills Sanne ramlar in genom dörren. Annars.. Tills baby J kommer hem! :) Och mamma! :)


Hur gammal har du tänkt bli?
Humm.. 30, minst


Har du haft vattkoppor?
Ah, var typ nyligen. några år sedan bahh!

Vad drömde du inatt?
Hahaha sjukt. Att jag skulle ta buss-som-bara-går-till-krogen-bussen till nåt uteställe. Så skulle man visa leg på bussen. Då visade jag nån annans.. Då kollade han upp mig och sa "vad fin du är", då vände jag mig om & gick. Det var knäppt.


Vilken tv-serie är bäst?
gossip girl, oth, how i met your mother, dh.. Listan är lång :D


Vad åt du senast?
Hemmagjord kebabpizza!


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Nä, en gång försökte jag lösa en rebus. Det var nog allt.

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Svart/grå typ, rutor!


Snyggaste läraren?
Finns nog ingen?


Är du mörkrädd?
Aldrig rädd för mörkret, bara för det som skulle kunna finnas i det!


Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Yup, en gång hade jag två!


Riktig gran eller plastgran?
Plastic is fantastic


Tänt eller släckt när du ska sova?
Måste nog vara mörkt.


Godaste drickan till frukosten?
I min värld finns ingen frukost. Och om det skulle finnas blir det på McD, o då blir det en cola ;)


Vill du bli president?
Hell no.


Har du spelat tjej i en teater?
teater?

Duscha eller bada?
bada! önskar jag hade badkar.. mmmmm


Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja för det har jag

Hur tar du dig till jobbet?
Jag brukade ta bussen... tills jag inte hade nåt jobb nå mer


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
hoppas jag inte


Sjunger du på toa?
haha hell yea


Vilken färg har din jacka?
the color of luuuv


Är du höjdrädd?
Har typ blivit det..


Vilket land vill du åka till?
DUBAI, USA, POLEN, AMSTERDAM.. NORGE.. Haha, var vill jag inte åka?


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
JULIA!


Vad ska du göra NU?
Fortsätta med dessa dryga frågor. + säga mm, till bullen med jämna mellanrum ;) hihih

--
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jaa?

Har du sett din bästa vän gråta?
Det har jag. För många gånger. Gillar inte när ni gråter bästizzar ;)

Vad åt du senast?
kebabpizza, still..

Har du fått någon komplimang idag?
NEJ =(

Har du varit med i en rättegång?

Nänänä

Är du polare med grannarna?

Haha nä, motsatsen snarare.

Vilka språk talar din mamma?

Svenska.. Ibland låter det som något annat.. Vet inte riktigt vad det kallas? hhhiihi

Vilka länder har du bott i?
sverige

Senaste piercingen?
Naveln, hundra år sedan..

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår. Stan-Böleäng-stan-Holmsund

Gay?
Haha va.. sluta

Har du äggat ngn?

äggat?

Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Icket

Suger det här?

Ja, hajar inget nu

Har du haft en stalker?
Hahaha ahh

Minns du din/dina musiklärares namn?
Nää, vi fick nya hela tiden. Jobbig klass vettni!

Hur bra är din syn?
Not 2 good

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

Haha skoja inte

Har du varit utomlands?
Mmm

Har du sett din bästa vän naken?

Jaa spanar på dom jämt

Var är dina syskon just nu?
i sina rum..

Vad var den senaste drömmen du minns?

Just told yaa

Vilken tid gick du upp i morse?

vid 11-12

Vad ska du göra i helgen?
helgen är över babes

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

"Haha det kan jag tänka förstå.. Bakisfis kan jag tänka mig :P" HAHAHA

När va du riktigt sjuk senast?

några veckor sedan

Vem är den senaste kändisen du tog på?
HARRY POTTER! ;)

Vad finns i din bakficka?

Finns ingen bakficka på dessa brallz.

Har du färglinser?

Jepp

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Satt i en bil tror jag

Vad är det första du gör på morgonen?

vet inte, är så förvirrad när jag vaknar :)

Vad ska du göra efter det här?
Nåt mycket viktigare än detta..

Kommentarer
Postat av: naddie

I got 2 of them ;)

2009-12-27 @ 18:13:06
URL: http://nadiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0