5/2 -09

Kom sent till skolan, som vanligt. Är råirriterad för att jag inte har tjänat nå pengar på denna meningslösa blogg yet...
For tidigt från skolan också.. For hem till Sannigurl med Alex.. sista gången jag träffade henne innan hon åker :(
hoppas du fåre king baby!!!:D

var på trafikskolan innan jag for till sanne också, idag gick det fort.. Fick hjälp direkt men eftersom att jag är slightly retarded så tog det ändå ett tag.. Har iaf köpt ett startpaket nu och skickat räkningen till pappa. hahaha, i love you daddy :) ♥

Sitter hemma nu bara, systersonen är här o leker runt;p

Dagens datum:

  • Agda och Agata har namnsdag.. Namn som dessa finns, men inte mia? wierd...
  • Runebergsdagen firas i Finland.. YEY!
  • 1931 blev ett nytt hastighetsrekord med bil, 396 kilometer i timmen! Respekt;p
  • 1971 landade Apollo 14 på månen.
  • 1989 blev TV-kanalen Sky News den första dygnet runt-sändande nyhetskanalen i Europa.
  • 1989 inledde Eurosport sina sändningar.
  • 1985 föddes fotbollsspelaren Cristiano Ronaldo. Hallelujah!



                                                     ronaldo ouff;)                                                                                  





Nu blire anusplugg.... JAA, det lät ju jävligt bra......Aja, ni fattar vad jag menar!

Pz awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0