Alla hjärtans dag..

är helt överskattat!
Jag ska inte göra något speciellt alls, tror jag iaf! haha..
Blir nog bara chill med all the single ladies! :) Mommy kom hem med geléhjärtan, wiho :)
Storebror var här idag.. Han har världens fulsötaste bil:

den ser ut typ så här :)

Han ska sälja den, och jag typ måste ha den!! Jag kommer se så jävla grym ut i den :D Hahahaha
Kanske kan bli känd o tjäna massa pengar då? :D Så jag kan skänka o deeee..
Hade varit grymt juu.. Fast jag vill ha en Audi q7 eller q5, eller a7..Kanske bmw x5, den är nice!
Jag vill ha massa bilar, ska nog koncentrera mig på körkortet först o främst.. haha :)

Nu ska jag göra mig iordning innan alex kommeer.

Beyonce - Single ladies.mp3

Määäääz
awieeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0