Bilar, bilar, bilar!

Vaknade av att syrran o hennes familj stampade in här i morse vid 12-tiden.
Dom skulle fara till stan o kolla på bilar. Jag slängde på mig kläder o gjorde mig iordning på typ 5 min
och följde med dom.
Såg massa snygga bilar, o några fula med hhihohjhaha :D


En FUL Kia


En lagom Mazda ;p


Bmw X5 ofc :]


Audi Q7


Galet nice Audi R8(?)


Audi A7




Gahhh, jag vill va rik så man kan ha massa bilar :D hahhaa

Ska fara till Lindis o äta idag, sen typ softa med dom där fikusarna :)

Määäääääz
awiee

Kommentarer
Postat av: Pontus Andersson :P

jag skulle välja R8 :P fast q10:an är ju ganska fin me:P

2009-03-03 @ 11:50:17
URL: http://theangelslayers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0