DÅ HÄMNAS JAG TILLBAKA IGEN!

HIHIHII :D Nu skriver jag i mias blogg igen.. jag saknar alla där hemma. Jobbigt att man är så långt borta, annars kunde man ju ha åkt och träffa nån.. Jag pratade med manne när jag hade kommit fram och då sa jag till honom att det kändes som om att jag bara skulle vara borta i typ 4 dagar och att jag skulle komma hem sen igen..men så är det ju inte! men men, jag får göra det bästa av situationen, det känns faktiskt jättebra att vara här.. men dom bråkar ganska mycket så det är inge bra! ;p


Nåväl.. ehm, jag hoppas att Mia sparar ihop typ 4000 och kommer hit för att jag vill verkligen det.. Hon har ju fyllt 18 när det är tänkt att hon ska komma (påsklovet) så då ska jag ta med henne ut på puben här i byn och supa ner henne! ;)
kanske ska skaffa en pojk åt na också! HahaH :D


Nu har jag skrivit för mkt..

have a nice one / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0