En dag på nolia..

Hade studiebesök på Nolia idag.. dom pysslar/sysslar med en massa grejer där. galet!
Ahh, det var nästan intressant, inte riktigt.. men nääästan. Kanske söker praktik där om jag inte får något nära hemma.
Nån som har tips på bra praktikplats?
Jag vill vara nånstans där man har chans att få jobba lite. Tjäna lite pengar o sånt. Som sagt, allt handlar om pengar!

En cool snubbe var på skolan idag. Kolla in på www.apberget.se o sen söker ni efter FSG. Läs diarium.. Helt galen snubbe, kan allt om alla, iaf alla invandrare. :S Adress, telefonnummer, mamma, pappa, syskon, skola, klass.. bara sjukt!
Vahe, jag hoppas för din egen skull att han inte tror att jag är iraniii ;p Har inget emot iranier, men läs hans diarium så fattar ni!

Efter studiebesöket tagga vi tillbaks till skolan o käkade.. sen till Nolia igen på idrotten. Skridskor, askul!
Men fanns inga skor i min storlek :( Fick åka med 39or, utan schåckshåckar..
Lägger upp bild sen ;)


N, detta är bara för dig ;)



Peace
awiee

Kommentarer
Postat av: nasrin

hahahahahaha yeeeeeeeeeeeeeeeeee girlfriend

2009-02-19 @ 16:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0