gårdagen!

Vaknade sent, missade 3 bussar, fick skjuts till stan.. For till östra o träffade girlsen :) kollade in bevågade ungdommar HEHE.. Det var nån dag för alla nationaliteter, eller nåt sånt..
Sen lärde Helene mig o dansa raggardans, kan bara säga att jag var grym!!! hahaha
Jag o jenny for hem till henne o käkade och sånt, sen kom anna & helene :) Vi skulle egentligen ut på galejj (?)
Men vi stannade hos jenny o spelade sällskapsspel istället :D
Med andra ord, va kanske världens roligaste spel!
vi spelade ilag 2&2. Man tar en bricka med ett ord på, så ska man förklara det, utan att säga själva ordet. Så ska man hinna så många ord som möjligt innan tiden är slut!

Helene sa till anna; Alla är de
Och anna säger; IDIOTER!!!
Och det var rätt, hahhahahaha

Sen skulle en av tjejerna förklara ett ord för mig o jag skulle gissa..
Detta var förklaringen:
Hon pekade på tummen och sen sa hon "första gången man har sex" (eller nåt sånt)
Och jag fattar inte hur, men jag svarade rätt.. Nageltrång. HHAHAHHAHAHAHAHA

                                                  Helene     Jenny o hennes bror     Anna                                                          



Kanske åker till Helene ikv o softar med henne o Annis. Men jag är typ vrålfattig, och jag vet inte hur jag ska ta mig dit :(
Men det kanske löser sig.. Sov hos anna inatt och kom nyss hem, så jag ska först vara hemma o chilla ett tag :D




Peace
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0