HEHE


För mig ser alla svarta likadana ut, förutom Eminem, det är nåt speciellt med honom
Hahhaha




Let Eminem rock the radio for you!

Nu ska jag typ se Role models, jag o anna skulle se den igår, men både deeeckade typ efter 10 min.
Friluftsdag imorgon med skolan, men jag funderar på att vara hemma o plugga istället..
Jag har viktigare saker att göra än att lalla runt nydala för ingen nytta!!!!
Håller dessutom på att bli sjuk, det är inget ljug..! ;)

Jag ska typ fixa nån lokal 14 mars för att fira födelsedagen, med stort f. Jag är övertaggaaadd hahaa:)
Boka inte in nåt den dagen era jävlar!

Och Sanne, vi firar när du kommer hem. Jag ska baka nåt glutenfritt och nåt mjölkfritt :) promise!



määäz
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0