hihi

God morgon alla gossar o BITCHES

Idag är jag inte i skolan (på friluftsdagen), sitter i pluggar inför admin B provet imorgon! Jag hoppas på mvg. Helt ärligt !

Jag och Jon ska skapa ny business.. Horhandel! eller thaihorhandel. Vi har märkt att det är en mycket stor efterfrågan på dessa skönheter. Så vi ska börja forma en affärsidé, och sen lägga upp en feet affärsplan! :)

Kom dessutom fram till att man inte blötlägger båten.

  Spindeln! Jag är dig evigt tacksam!!! HAHAHA
 



Juste, idag ska jag ta med alla pantburkar och åka in till stan, panta på hemköp, sen äta på McD. Vääääääärt
Så om ni ser någon med många påsar pant är det nog jag ;)

Nu ska jag lata ett liitet tag till, sen ska jag ringa o väcka alla :) Varför ska folk få sova när inte jag får? hihi

HELVETEEEEEEEEEEEEE Min bror kom hem o spelar piano. Kommer aldrig kunna plugga..
Great!!!!! nu slipper jag ha dåligt samvete för jag inte gör nåt :)


Peace
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0