nyvaken o..trött!

Annis ringde o väckte mig för ett tag sen, och jag är jättesur.. Jag har bara en lektion idag, typ 2. Så jag kunde ha vaknat typ 1... eller 12 typ! Ligger fortfarande i sängen, men snart måste jag gå upp för jag håller på pissa på mig, så ni vet..!

snbarkkkHHAAHHAHAAH


Hittade en nice hummel-dress igår på stan, ska gå o köpa den idag tror jag:) men sanne ger mig så dåligt samvete att jag vet inte om jag vill! hahah.. Jag var så jävla snäll med anna igår.. Jag skulle egentligen köpa dressen då, och anna ville köpa en tröja men hade inga cashh, och jag hade inte tillräckligt på kortet att de skulle räcka till båda.. Så jag sket i mitt och betalade hennes. Jag är snäll.
Anna! Jag kommer trycka detta i ditt face så fort jag vill nåt, du kommer aldrig kunna säga nej! Hahhaha :D
I had it all planned.. muhahha


Nä nu måste jag dra mig upp..

Sean Kingston - Dry your eyes.mp3



Pz
awieelo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0