wardddöööpp

Igår satt jag hemma, själv, heela kvällen.. Kom hem från anna vid 14-15 typ. Käkade middag, sen latade jag heeela kvällen! :)
Såg 2 rätt kassa filmer. Om en pojke och Min kusin Vinny. Tror dom hette så.. Inte alls värt o se nån av dem!
Har inte hunnit med nånting idag heller. Bara vaknat o duschat.

Sanne kommer hem på påsken! och snart fyller jag år :) alla förstår väl vad det betyder? Jag får nånting från London-town ;)
HAHAHAHAHAH, känn pressen nu Sanne ;P
Så det blir alltså inget London för mig på påskie, det var tråkigt. Men roligare att Sanne kommer hem :D

Pratade med Matilda häromdagen. Hon åkte till Sala för ett par år sedan och lämnade mig här.. I Umeå....
Jag saknar dig, kom o hälsa på snart :)

Åker kanske till ersmark ikv o snackar skit med Anna.. Om jag får råd ;p

SKöNt med lugna helger alltsåå:)

Jag och Matilda typ 05
Jag och Matilda -05?

Jag och Sanne 08
Jag o Sanne -08











                                                                              
                                                                                          Matlida!
matttillillilillddaa





                     






Pz
awiee

Kommentarer
Postat av: Gabriella

länge sen man hörde nått från dig!! :(

2009-02-22 @ 21:48:42
URL: http://gabriellanygren.blogg.se/
Postat av: matilda

vi var ju ändå rätt söta när vi va små ;)

2009-02-23 @ 01:22:44
URL: http://matildahellerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0