en (o)vanlig dag

Dagen började som alltid, jag försov mig.. åkte till skolan,
sen började det ovanliga. Jag fick ett (!!!) poängjävel ifrån mvg på ett admin b prov. Jag är lite sur för de aså.. men ändå nöjd :D
Alex hämtade mig med BMWn♥ hahahhaaha.. Lyxunge! haft körkort typ 2 dagar och kör finbil. Lär bli en skokartong för mig ;p Anyways.. klockan var typ 1.. vi for förbi mommy, jag tjockade på. vilket inte är så ovanligt ;p
Sen går vi in i mitt rum.. och det ser ut så här

!!!


Ballonger över HELA golvet..  ser inte så mkt ut på bilden, men kolllaa när jag o mommy hade burit ut alla



Det var min.. "lustiga" broder som gjort detta. Ha..ha!

Nu ska jag bara chilla. se om tjejerna kanske kommer förbi =)
jag är galet sugen på chirrrre!

Pz
 awiee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0