090708

Har inte gjort ett skit idag. Vaknat, jobbat och ätit. Middag och efterrätt!
Ben&Jerry's har alternativ mig mjölk-allergi-awiee också! Den var ganska god.


Har även hunnit med att "bråka" med mamma om en stol jag älskar! Hon hatar den och vill kasta den, men jag vägrar. Ska fan binda fast mig i den så hon inte kan kasta den. Hahaha

Tycker ni att den är ful eller..?

Nu ska jag fortsätta se So you think you can dance. Sean Kingston uppträder live där just nu. Det låter inte alls speciellt bra. Tänk vad lite teknik kan göra alltså! Haha..
Gillar hans låtar för det mest, men detta mina vänner låter som skit ungefär..
Men kolla vad gullig han är ändå hihi


Ett grattis till Sophia Bush, redan 27.. haha. gammmmmmkärring


määz
awieee

Kommentarer
Postat av: Emma

De blev ingen film för min del, buhu! Men jo jag tror den visas i 3D faktist :) Vad är de jag läser, finns ben&jerrys för dom med mjölkallergi? :D

2009-07-09 @ 12:01:27
URL: http://emmakaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0