Nöden har ingen lag

Försov mig lite idag, men hann ändå i tid till jobbet klockan tio.
När jag stod där och var som mest trött höll Sara på att packa upp paketen,
vips så kastade hon fram ett med mitt namn på :D
Beställde en tröja för ett tag sen, det var alltså den. Ska lägga upp bild senare.

Efter jobbet gick jag till Alex, länge sen vi sågs så det var nice. Träffade lille Kevin också, Alex lillebror. När jag såg honom sist kunde han inte säga ett ord och nu typ pratade han!


Ikväll kommer min kusin hit. Så vi + mamma, kanske syrran och Alex, ska ut :)
Jag börjar tio imorgon så det nog rätt lugnt för min del.
Hörs sen godingar!

määz
maoww

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

söt bild :D

2009-08-06 @ 00:12:35
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0