Prisvärda YR!

Är hemma efter en inte så lång dag, men en lång promenad med Leja!
Har hämtat ett paket med lite godsaker från Yves Rocher som jag beställde tidigare i veckan, eller förra kanske det var..
Minns inte. Haha.. Eller hämtat och hämtat, tog med mig när jag for från jobbet rättare sagt :)


En "Florida Orange" shower gel, en nästan vit ögonskugga, mascara, svart kajalpenna, concealer och en 2 i 1 ansiktsmask + peeling.
Fick 3 mini produkter, duschgel, bodylotion, och en annan fuktgrej. + ett parfymprov.
Allt detta för under 200 kr!!
YR är så jävla billigt och produkterna är oftast helt okej.

Nu ska jag hoppa i duschen och sen sova. Börjar 10 imorgon..

mäz
awiee

Kommentarer
Postat av: VÄRLDENS BÄSTA NADIA

MIA!!! :) vi måste samla ihop hela gänget och tagga till bettnäs någon dag!

2009-07-11 @ 03:28:56
URL: http://nadiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0