´snabb-frågor

Brukar du komma i tid: Njae, nu på senaste har jag blivit duktig faktiskt!
Vad hade du i din mun senast: Tacos
När mår du bra: När jag inte mår dåligt kanske
När blev du fotad senast: Igår
Hur känner du dig nu: Mätt och trött
Kan du laga mat: Ahvisst, frågan är om det blir så bra..
Vad pluggar du: Commerce
Vad tycker du om fötter: Äckliga. Enda fördelen är att man kan gå med dom!
Är du smart: Supersmart. Men har tydligen otur när jag tänker, enligt vissa
Vad har du på dig: Svarta champion-mjukisbyxor, en vit t-shirt, vit adidaströja och tjocksockar! :D
Är du aktiv i skolan: Jaa.. min käft i alla fall..
Vad saknar du: Min pappa!
När och varför grät du senast: Jag minns inte, säkert när jag sett nån sorglig film haha
Var det pinsamt att svara på det: Lite kanske.. eller inte
Hade du en bra kväll igår: Jaa, hemmamys!
Din favoritdryck på morgonen: Ingenting på morgonen. INGENTING
Vad ska du göra i sommar: Jobba
Är du nöjd med ditt liv: Klart det skulle kunna bli bättre, men jag är verkligen inte missnöjd!
Vad vill du jobba som: Jag vet inte faktiskt, undersöker saken för tillfället, haha
Har du tråkigt just nu: Nää, inte speciellt
Vad gör livet värt att leva: Dum fråga. Tänker inte svara. hahaha
Vad i livet ångrar du: Det finns en del grejer jag ångrar, men samtidigt inte. För utan dessa hade jag inte varit där jag är idag.
Är du musikalisk: Lite kanske :D
Vad lyssnar du på för musik: Det mesta
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej. Det är en emogrej känner jag.
Är du bortskämd: Ja! Speciellt av mormor
Är du trött: Supertrött
Vad gör du imorgon: Jobbar..


Din första
Operation: Öronen
Första piercingen: Öronen igen..
Första bästa vän: Måste vara min dagiskompis Malin, vi har dock ingen kontakt längre.
Första priset: hmm.. kanske från nån gymnastik eller innebandy eller fotboll..
Första sporten du började på: Barngympa!
Första husdjuret: Hund, eller vi kanske skaffade ödlor innan.. minns inte så väl, dom dog rätt fort
Första semestern: Åkte på husvagnssemester när jag var liten. Haha! Mia + husvagn...
Första konserten: Minns inte
Första kärleken: Bra fråga...


Favoriter:
Filmer: Gillar komedi.. Alla filmer med Denzel är king typ. Taken är rätt bra. Lejonkungen <3 haha
Tvprogram: WEEDS
Musik: Lyssnar på det mesta
Drink: Coca cola.. Mormors saft och sånt ;)
Kroppsdel (på kille): hjärtat babes, hjärtat
Sport: Att kolla på, hockey kanske..
Kläder: Alla mina SKOR!
Skola: Pass
Bok: Har bara läst en bok. Pojken som kallades det, jag läser aldrig igen


Just nu:
Äter du: Inget
Dricker du: Inget
Ska du: Gå ut med Lejsan
Lyssnar du på: ..när mommy dammsuger
Väntar du på: Att hon ska bli klar så hon kan följa mig :)
Tittar du på: Skärmen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0