090729

Är alltid så jäkla trögt att vakna på mornarna, fastän jag ändå lägger mig rätt tidigt.. Menmen, skönare än att jobba kväll iallafall. Men kväll är ju bra när jag får ob då =D It's all about the money. Nästan. Men valde bort kväll nästa vecka för dageeen =D



Jag gick hem från jobbet idag, skithärligt i det här vädret. Soligt och varmt! Sen tog jag och mamsen bilen till mitt jobb. Jag köpte en färdigkryssad Keno och mamma köpte cigaretter, sen skulle vi till Jeanette. Stannade på Stinas på vägen, där jag köpte örhängen för typ 50:-. Måste ha örhängen till min mössa som jag köpte igår. Hahaha.. Alla mina örhängen är typ trasiga, eller så har jag bara ena eller nåt annat skit..

Såg aldrig weeds igår, det blir nu istället.. Ska bara ladda upp med lite Pringles
  +

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0