090701





Första dagen avklarad. Det har gått bra. 3 personer lämnade dricks, hur vanligt är i en kiosk / spelbutik?
Sara (kollega) sa att det typ aldrig händer, så det var kul! Pengarna hamnade självklart i kassan, inte i min ficka.
Hann inte äta innan jag for på jobbet. Så jag fick vänta tills jag kom hem, har precis svalt sista tuggan.
Lax och potatis blev det. =)
Nu ska jag bara koppla av stund. Såg att det är Min stora kärlek på 6an. Den är kulkul!
Men sjukt hur filmer översätts till svenska. Som i det här fallet.. Filmen heter egentligen Shallow Hal, som betyder ytliga Hal. Det är inte ens nära "min stora kärlek"..
Tror att jag är trött och irriterad på allt just nu.. vi hörs sen ;p

peyz
miao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0