090616

Träffade mina två favoritkurder på stan idag. Rojin, som fyller år idag, och Nergoo som är galen! Haha..
Båda två åker iväg till hemlandet snart, Rojin på torsdag och Nergoo nästa torsdag. Kommer sakna dom..
Dom är galna, vem ska jag skratta med nu.. Mig själv brukar funkar bra, men i alla fall..

Vi gick runt på stan ett tag, sen käkade vi på Tre Kronor (smygreklam).
Åkte med mamma till ÖB sen, love it there. Allt är sjukt billigt! Köpte tandborste, ansiktsmask o lite sånt. Sedan drog vi på Strömpilen o fyndade på H&M. Good shit!

Råcoola shorts som jag säkert aldrig kommer använda. Kostade bara 129 / 79 eller nåt sånt :)

Vanlig vit tröja, minns inte vad den kostade..

Två nästan likadana, en rosa, kommer bli skitsnyggt när (om) jag blir brun :D




Kommentarer
Postat av: rojin

ahah du måste uppdatera när jag åker i might just might.. read your blogg ;) haha jag ska oxå fixa en blogg då jävlar ska vi plastpåsebärare visa er som vikerut sig vad vi går för :p

2009-06-17 @ 13:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0