PAPER SHOES

Så jävla sweet väder! Bara att ta vara på det, för den första börjar allvaret..
Kommer jobba typ varenda dag. Men det är ju klart värt det då jag kan resa sen!

Ska tacka min gullipluttiga Emil för att han hjälpt mig med designen + massa andra grejer. Så tack för det kömpis!


Papershooooes






Skor i alla dess former. Love it mouhaaha






























Högklackat på 1800-talet. hahahahhahahahha
Något som Victoria Beckham skulle kunna ha på fötterna.









peyz
awiee

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä jag förstår faktiskt inte alls då jag inte tycker att den är nå irriterande! Och tycker du det så behöver du ju inte läsa!

2009-06-25 @ 16:54:32
Postat av: Anonym

M hjärta E

2009-06-25 @ 20:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0