090622


Idag har jag inte gjort nånting.. Satt ute i solen ett tag, sen tog jag med Leja på en promenad till mormor.
Mormor kom med hem till mig och lagade mat. en dragongratäng, den ligger i ugnen nuuuu :D
Kanske styr något med brudarna hemma hos mig imorgon. Innan alla börjar jobba, resa, osv för sommaren.

Ska bara prata med lilla Nergz "Abullah" (som det så fint stod i skolans papper) innan jag bestämmer något.


Jag hatar det där med stog och stod. varför säger man stoG om det heter stoD, det är ju inte ens likt.
Haha. På tal om det så hamnade jag i världens diskution med en snubbe härom dagen. Heter det "dra alla över samma kam", eller "dra alla över samma kant"? Jag vet att det heter kam, och kommer från nåt ordspråk på tyska.
Okej, det kanske blir mer och mer vanligt att säga kant, men bitches, det heter kam.

Samma sak med "mycket snack och liten verkstad", när det heter lite verkstad.
Det blir väl för krångligt då verkstad kan vara både ett verb och ett substantiv.
Och kolla in denna, "mycket snacks och liten verkstad" hur kul är det inte när alla mackar har gått o blivit snabbköp. Haha
En som också är rolig, dock jävligt vanlig, är "du kan skratta dig lycklig"..
Jo fan, kolla in Hjälp-Örjan bara



pz
maowww

Kommentarer
Postat av: Nasra

Neeh fan cvad nice" beeee emil hoooka min också dååå sheeet!

2009-06-22 @ 23:47:39
URL: http://nasradubad.blogg.se/
Postat av: Daniel

Såå bäst!!!

2009-06-24 @ 11:44:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0