Detta fält måste fyllas i

Vi skulle egentligen softa i holmsund igår, men det blev inge av hörruu!
Efter jag hade käkat hos Linda o dee for jag hem o gjorde mig iordning. Sen vid typ 10-11-tiden fick jag skjuts till mhem, och vi plockade upp jenny på vägen..
Sen for vi med grabbarna till en lokal där.. festade lite o så ;)
Det var väl kul o så, men ändå grymt ovärt ;p
Har inte ens en bild.. hahha

Jag tog på mig mina nya skor, men jag bytte i bilen.. haha, jag började nojja om att jag skulle ramla.
Och tur att jag bytte! direkt vi klev ur bilen höll jag på ramla typ 5 gånger.
Hann precis få tillbaka balansen så kom nästa halk!

Kom hem typ vid 4 kanske.. är trött o less nu. Ska sätta mig o göra bort lite plugg, ska ba fara o handla först :)
(Undvika pluggandet).. HAHA

Längtar till Sanniigurl kommer hem :D Puss påre

MmäänmäuzäzZzZ
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0