Happy b-day to me :)

Dom jag praktiserar hos är grymt söta! När jag väntade på att dom skulle öppna dörrarna idag:
Jag står jag väntar.. Då kommer Karin och Sara o öppnar dörren. Och sekunden dom öppnar börjar dom sjunga för mig.
Råsöta alltså :)
Ser på supersweet 16 just nu.. Fan man är "lite" underlägsen! Men jag har ju mina supergulliga vänner :D

Öppna det rosa england-kuvertet idag. Det var en söt text och en liten hälsning från Sanne :D

Nu har jag precis duschat och ska göra mig iordning. Är skitstressad.. folk börjar väl ramla in snart :)

Pussokrambahhh

peace
awieelooo

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, grattis i efterskott! :)

2009-03-13 @ 16:31:07
URL: http://micusandmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0