Hon saknar min mamma

Så roligt jag har haft senaste dagarna har jag inte haft på grymt länge!
Är så glad att my honey är härhihihihi :) Kom hem typ vid 3 inatt..
Vi tjejer käkade hos anna först, sen taggade vi till liljansberget :)
Träffade sandra, en old friend. Hon saknade min mamma.. Inte mig, min mamma..
Och en annan snubbe saknar hennes mamma.. Men dom "fikar" varje söndag. så det gör inget :)
Puss på dig!

Har främmande här så mamma sov i min säng. jag hade egentligen inte tänkt komma hem..
Så det blev att sova på soffan, med hunden. Eller sova i sängen med mammas snarkande..
Det blev försöka sova i sängen med snarket.. HAHA

Satt o pluggade. Men då kom Fredrik så ja tänkte va lite social.. Och nu äre jävligt svårt att börja plugga igen ;P
MEN jag ska göra de iaf :D

S, du ären fin människa o sånt o det löser sig skaru see:)

määäzz
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0