Jag är lite äcklig



Mormor ska flytta och hon ville bli av med massa grejer så hon anmälde sig till en loppis idag.
Jag var såklart där och hjälpte henne, som världens bästa barnbarn!
Asgulligt, mormor känner massa tanter som alltid säljer loppisgrejer haha..
Precis innan det stängde och alla höll på packa ihop allt såg jag en nice väska sådär..
Så jag gick och frågade kvinnan om hon sålde den.. TRO DET ELLER EJ MINA VÄNNER.
Okej, det är lite äckligt med andras gamla grejer och sånt. men hon var ju lite 'känd' o såå.. hahaha
Och det sa hon att hon gjorde och hur mycket hon ville ha för den.
Så jag köpte den lätt juuuu. Så börjar hon packa upp massa grejer från den. Hahaha..
Typ den hon använde eller nåt.. knaos :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0