Lustigt..

Ta fram din mobil och gå till inkorgen.
Svara på frågorna genom att fylla i första raden från dina sms.
Första frågan blir första raden i ditt senaste sms osv.


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
- Kan du skicka Spindels num, jennys oxå!
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- Hej hej på dig är du vaken?
3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
- Synd att du inte sa det tidigare för då hade jag gått i säng
4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
- Hej vad händer?
5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
 - Gumman ring mig fort, det är viktigt!
6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
- Kan vi gå och äta när jag kommer fram, är grymt hungrig!
7. Vad vill du höra mest av allt?
- Försök hinna med 38 så är du där samtidigt som jag
8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
- Jaa sen nån gång när jag orkar kliva upp ur sängen :]
9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
- Jag är sugen på frasses!

ps. trust nobody

Peace
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0