Man kommer visst aldrig undan..



Idag försov jag mig. vaknade tjugo i tio.. Men jag ringde pappa, så det löste sig.
Hann till tio, prick. Så det var skönt..
Jag käkade lunch med mamma, och precis när jag ska slänga i mig den smaskiga lunchen
berättar hon att systersonen som jag pussades och kramades med igår har fått magsjuka.
Underbart.. Jag sitter bara och väntar på att sätta igång och spy och få det överstökat!
Men det kan ju hända att jag klarar mig. Har ju faktiskt gjort det 3 gånger i vinter..! Ta i trä
Fast då äre väl dags såklart.
Har iallafall feber fortfarande, har haft det ca 1 vecka nu tror jag. Har ont i huvet, nacken och halsen.
Så även om jag klarar mig från magsjukan slipper jag inte förkylningen!
därav, man kommer visst aldrig undan!

Peace awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0