Party like a rockstar!

Somnade sent igår, efter 3 tror jag.. Mamma väckte mig runt 11 idag, så jag hoppade i duschen och gjorde mig iordning, sen for vi och shoppade lite! :)
Jag köpte bara två tröjor. Mamsen köpte en jättesnygg jeanskjol och några toppar! :)
Jag ska lägga upp bilder på mina 2 later ;)
Nu ska jag käka och göra mig iordning, kanske blanda lite fler drinkar och sen åka till Spider som fyller 20 (imorgon)
Men det blir nice!!! ;D
Vad köper man till en 20åring? Har ju nyss köpt en present till en 20åring, men det är lite skillnad på dom hära två snubbarna! hahaha :D

Aja,, vi hörs o sånt :) Ring ikväll när ni också är kalas!


Peace
awiee

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Okej. Ja absolut, det ska jag göra :)

2009-03-28 @ 20:24:38
URL: http://nathalieisaksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0