Pass på Rosing!

Vårdcentralen igår gav förståss ingenting.. "Kom tillbaka om 3 dagar om du mår sämre"...
Det är ju för helvete inte möjligt. Blir så less på den där förbannade vårdcentralen..
Ingen jävla hjälp får man.
Försov mig idag. Det var riktigt länge sen jag gjorde det, så det är väl klart att det var dags!
Mamma skjutsade mig till praktiken, sen käkade jag lunch och for till körskolan..
Det gick bara bra idag också! hehe..

Mormor hade lagat en supergod pyttipanna idag. Med morötter och annat mumsigt.. :)
Efter middan for jag o mamsen till stan. Köpte en födelsedagspresent till min brorsa från Cervera.
Vad det är kan jag såklart inte säga! Han som stod i kassan var råååsnygg.
Ville nästan smygfoto lite.. men jag sket i det ;p hahahaha
Vad är det mig mig och kassafolket? haha!

Nu tittar jag lite på den rätte för Rosing.
För det första, så jävulskt pinsam hon är! och för det andra, jag fattar inte att dom vill ha henne ens!!!!!
Sen äre en ung kille där, runt 20 typ. Hon är väl närmare 40 iallafall? Ser så ut i alla fall!
Ja, pass på dig Rosing!

Någon som tycker att hon är snygg?!


Nu ska jag snart hoppa i duschen och sen sova. vill inte försova mig imorgon också.. 

Peace
tröttawiee

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Eh, hon var snyggare en gång i tiden.... nu... too much av allt! mindre av sminket snälla. haha

2009-03-25 @ 12:25:25
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Haha eller hur? Whats up with those lips liksom?? haha

2009-03-26 @ 11:42:55
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0