Sannebanne från England här igen!

Eftersom att Mia inte uppdaterar sin blogg så mkt så tänkte jag göra det åt henne liksom!
Hon är nog i skolan just nu och har säkerligen en lång dag.. själv så har jag inget att göra förutom att längta hem extremt mycket! Bara för att du fyller år snart mia så har jag tänkt på en sak.. jag kommer hem på påsklovet som är om 6 (?) veckor och då ska vi ha en liten födelsedagsfest för dig.. inte så många men några får säkert plats! :)
Du har också fått en sak i din brevlåd idag om du inte visste det?! haha, det är ett Rosa kuvert & det står att du inte får öppna de.. frågan är ju om du klarar det? Jag är ensam här i England, kan du inte komma hit över helgen då du fyller år?
Jag ska shoppa skooor nästa helg iallfall och jag vet att du är sugen ;) hm.. vet inte vad jag ska skriva mera.. måste skura golvet i tvrummet och sedan ska jag gå och hämta pojkarna!


Love uu girl <3


Have a nice one / S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0