tralalala

Jag var på praktiken igår, som vanligt.. inget speciellt hände..
Sen for jag hem o käkade och duschade, och drack litegrann.
Sen for jag till jenny. Gjorde mig iordning där, sen drack vi litee.. Åsså for vi till x3m.
Ingen av oss var speciellt taggade, så det var inte SUPERkul. Inte tråkigt heller men ;P
haha.. aja, vi taggade där ifrån före halv 2 ändå. Landade på McD för en cola.
Sen kom det ett par lustiga snubbar och snackade med oss.. HAHAHA
En av dom jobbade på konsum i Holmsund förut, så han kände jag igen! HAHAHA

Alla trodde förståss att jag raggade på honom då, (eftersom att jag mindes honom så väl)
men det gjorde jag verkligen inte. For inte och handlade på konsum för att flörta med en gammal, ful kassör!

Har försökt ringa Annli  nyss, men hon svara intee.. Hon kanske e ledsen för att hon inte kan följa med ut :(
hahaha.

määz
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0