Back in the days när vi var barn!

Detta är alltså bikiniöverdelen jag köpte igår!
Vad tycks?




















Och denna tröja :) vad tycker niii mina vänner?




























Igår började jag och Sanne prata om gamla tider!
När vi var små och inte behövde fundera så mycket på saker och ting.
Första gången jag träffade Sanne var sommarn 2003. Jag skulle börja sexan.
Back in the days när vi var barn, shit..
Anyways, jag var ihop med min fd bästavän Alexandras lillebror.. hahahaha
Men jag skulle iallafall fara förbi alexandra och spela brännboll eller något. Det gjorde vi jämt och hela tiden!
Alexandra var med Sanne, som jag då aldrig hade träffat.
Det klickade direkt. Vi skrattade och hade så jävla roligt! Sanne skjutsade runt mig på min gamla kärringcykel, i miss u bikie.. haha
Sanne skulle stanna hos alexandra några dagar. Men sen från ingenstans säger alex att Sanne inte kan stanna.
Då stod vi utanför Alex hus.. Och hon gick in och stängde dörren efter sig.
Där stod alltså Sanne utan nånstans att ta vägen!
Jag erbjöd henne såklart att följa med till mig och det ville hon såklart!
Jag är ju störtskön, vem skulle inte vilja hänga med mig?!
Tror till och med att Sanne stannade några dagar till hos mig.
ahh, hur som helst! Det var början på en livslång vänskap. Förhoppningsvis!

Tror att Sanne bodde mer hos mig än hemma där ett tag.. Vi hade perfekta somrar.
Satt uppe på mitt rum i fönstret och tjuvrökte när mamma var nere på hennes rum och sov
Hahaha.. sen smög vi ut 3 på mornarna och badade.. hahahaha
Ja, vad har vi inte gjort tillsammans?!

Minns superväl när vi skulle baka glutenfritt bröd till henne,
och det slutade med att vi jagade varandra runt kvarteret och kastade 'mjöl' på varandra!

OJ, vad jag skriver..
Nu ska jag fortsätta tugga PAPRIKA CHIPS hihi..
Euro shopper är waaay underskattat!


Peace
awieeeloo



Kommentarer
Postat av: vesna

http://vesna.blogg.se/2009/march/-streck-over-ogonen-.html#comment



svar på din fråga :)

2009-03-23 @ 19:03:36
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Hahaha ;) i know! men riktigt trevligt när allt är diskat ;D

2009-03-23 @ 19:20:42
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

haha. suck på disken! Det blir skiiiiitmycket disk (Eller det ser jättemkt ut) redan efter en dag :(

2009-03-24 @ 07:39:52
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0