APOR <3 APOR <3 APOR <3 APOR <3 APOR <3 APOR <3

Igår när jag kom hem från praktiken vare bara äta, duscha, göra mig iordning och fara! :)
Det blev utgång med vännerna :)
Världens bästa mommy skjutsade mig till Jenny vid 18.30 typ.. stannade fort på strömpilen och köpte lite grejer :)
Sen satt vi hos Jenny o drack och piffade till oss :P haha
Jenny har världens härligaste mamma alltså! Hehe.. Det var hon och jenny som stylade mig igår..
Mer
eller mindre iaf.

Efter grabbarna hade ringt ca en miljon gånger kom dom och hämta oss på mariehood, åsså for vi till nydala och förfestade :)
Sen tog vi bussen down town.. jag skulle hämta ut lite cash, sen skulle vi utnyttja mina tickets på x3m :)
Så jag, jenny och "Diego" går och hämtar ut pengar..
Sen på väg till x3m flyger (verkligen flyyger) jag ner i marken. Och jag kunde inte sluta skratta!
Det var skiiiitpinsamt, och jag hade inte ens klackar! Tur att det inte var så många där..

Aja, kvälllen var väl trevlig.. blev lite trött på killar(man inte ens känner) som gnider kuken i röven på en..
Bättre när man känner dom menar jag. HAHAHAH

KOLLA APOR :) <3 haha.. och en spindel! :)


Spindeln tar sista båldroppen... hahaha


Jenny :) + APOR :D


Nu ska jag se The hills :)

määäääz :)
awiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0