090923

Började känna mig bättre igår, men for ändå till vårdcentralen idag. Jag har inte svininfluensan.
Ingen halsfluss heller! fyfan, jag har mått skit utan att haft något ens. Hur mår man med något? Haha..
Men fröken där avrådde mig ändå från att jobba idag och iallafall imorgon. Sen ska jag se hur jag mår.

Har börjat se Royal Pains, en serie som nyss börjat på tv3 (?) Tänkte se femte avsnittet nu!

Handlar om en kille, Hank, som får sparken från sitt sjukhusjobb, samt blir bannlyst från stan.
Hans bror tar med honom på semester till Hamptons, och där visar det sig att fler än en behöver en läkare..!

Jag har än så länge bara sett 4 avsnitt, men det verkar ganska rolig.. Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0