A Diamond, trav och keno!

Överlevde åskan igår. Somnade på två sekunder typ. Tog mig upp i tid.. blev ändå sen till jobbet!
minuspoäng där..
Ikväll blir det kanske lite partey, tänkte ta hem några vänner och så..
När mamma inte är hemma så måste jag ändå vara hemma med Leja:)

Har kukont i halsen.. Ska lyssna på Amy Diamond nu. FAN vad grym hon är!!! ;)
Men har läst att hon är värsta divan.
"Nu har hon dessutom blivit så gammal att man kan bedöma hennes utseende och det är typiskt brittisk kvalitet på det. Hon är alltså ful" Hahaha skrattar ihjäl mig :)

Har spelat på travet.. Satte på tvn och upptäcker att det redan är femte loppet. Häst nr 10 leder, sen på slutat springer 9an ikapp. Jag sitter här och svär, jag hade spelat på 10an.
Men nu ser jag att jag spelat på båda två. Tur va?

Ähh, ska se det nu. Har spelat på Keno också. HAAHA :) Herrråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0