Puss! ring mig..

Hahahaha ni anar inte vad som nyss hände..
Igår var jag med mamma och hennes två vänner och käkade på Sjöbris som sagt.
När vi kom dit visade servitören buffén och vad jag tålde osv.
Sen när jag ska betala lägger jag fram mitt kort och får sen skriva under på kvittot. Jag lämnade min kvittodel också, där jag hade skrivit typ Puss! Ring mig eller något sådant, på skämt endast
Gissa vad som händer? Snubben ringde idag nyssnyss :S HAHAHAHHA

Jag svarade och han sa något, jag hörde inte.. "Visst åt du på Sjöbris igår?"
Då förstod jag att det var han.. Hahaha.. Han fortsatte med "Jag ville bara tacka för hälsningen"..
Sen var jag rätt snabb på avsluta samtalet. Vill inte att han ska få för sig något och fortsätta ringa. hahahha
Han var ändå typ närmare 30 :S men annars, oufff HAHA

Jaaaaa.. alltså där fick jag mig ett gott skratt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0