love letter

Hej******* =) va vacker du är gumman :D nu är de snart 1 år sedan vi träffades gud va tiden går fort vist?
Men tiden med dig har gott fort av en anledning, att vi har kul ihop och vi har funnit varandra.Vi har gett varandra kärlek och värme, framför allt så har du stöttat och hjälpt med allt, du har funnits där sen den dag vi träffades :) oh jag kom ihåg när vi sågs hur de pirrade och jag ville bara le varje gång jag såg dig :D
Ja älskar dig mer an va du tro du e den tjej jag vill vara med du e har dom finaste ögonen jag vet och de e om jag vill se varje morgon jag vaknar de dina händer jag vill hålla i hand...
******** du e bäst jag saknar dig babe , hoppas vi kan göra en son där resa tillsammans va mysigt vi skulle ha de baby :D:D
Sötnos vi ses snart I love you ******* Pussar & kramar !

ALLTSÅ FINASTE? Godnatt mina vänner, Paris gör oss fulla VARJE KVÄLL Pochipochiiii
Johan, du är allt jag nånsin kunnat drömma om, ps, brevet är varken till mig, eller från Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0