Bloggandet torkar i samma takt som huden! ...

HEJ mina kära vänner! Imorse kom systersonen hit igen, han är så himla lättroad så det är ju hellugnt! :)
Spelade nintendo, såklart! Sen for vi med mamma på Ica Maxi och handlade. Sedan dumpade dom mig på stan med syrran och Anna. Jag köpte Elizabeth Ardens Eight Hour Cream. Den är helt fantastisk. Speciellt på vintern då man blir så jävla torr. Dock rätt dyr (365:- på Kicks) och luktar en smula speciellt. Men den funkar på allt. Eksem, solbränna, munsår.. Ah, allt ni kan tänka er!
(click it)
Har även köpt ett par kavajbyxor och en sjal, på affären bredvid Twilfit. Kommer inte ihåg vad den heter. Nu ska jag lira MARIO!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0