En alldeles för aktiv dag, när man borde legat i sängen, hela dagen

Nyår var kalaskul. Det blev lite bråk vid 3-4 tiden, det sabbade lite. Men då(?) skulle man väl lika hem o sova så! Ska lägga upp bilder senare. Alex har inte skickat dom än!
Vaknade upp igår, fortfarande onykter, hos Johan. Kunde inte hitta min telefon i närheten av sängen. Så jag tänkte gå upp och kolla i jackan osv. Men icket. Jävlar vad det snurrade. La mig i sängen och tänkte sova bort HELA dagen. Då ringer det rätt under örat på mig. Hade på nåt vis fått telefonen under sängmadrassen, hahha!

På dan nångång gick jag mot Alex o Daniel. Var där en stund, sen gick vi över till Jocke. Skulle beställa mat, med hemkörning. Såklart. Vi var jättenoga med att beställa så jag skulle få mjölkfritt. Men när maten anlände påtok för sent hade dom såsat ner hela jävla kebabtallriken = Ingen mat för mig. :(

Alex skulle låna en bil och skjutsa hem mig senare på kvällen. När vi kommer ut till bilen är den helt jävla översnöad.

Så vi började helt enkelt skotta undan snön..
"Alex, fan så typiskt oss om vi skulle stå här och skotta fram fel bil hahahha"

När vi fått fram typ hela bilen stoppade Alex nyckeln i hålet. Men det gick inte att vrida om nyckeln.
Fan så irriterande när vi kämpat typ 30 min i kylan.
Vi gick in igen.. Och bilägaren tyckte att det lät konstigt när han just hade varit ute och kört bilen. ?!!!
HELVETE, det var fel biljävel.
Det var denna bil vi skulle med! Hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0