Skitsnack

Måste skriva lite skit känner jag.. Ni vet när man är ett gäng som umgås, sen blir två av dessa plötsligt ovänner? Ingenting går att planera då det är några i det fd gänget som inte tål varandra.. Det är precis vad som har hänt mig. Fett med tråkigt. Det är så typiskt tjejer. Dom växer aldrig upp och är grymt långsinta, vill ha all uppmärksamhet och ska bestämma över allt och alla. Får man inte det sätter man sig genast på tvären och förstör för de andra.. Tänker inte på situationen speciellt mycket, men när det är tillfällen då alla vill umgås med någon och det hela liksom går i ett led (jag vill vara med A och B, men A hatar B osvosv) som t ex midsommar.. Då tänker man på det lite extra, och det blir lite tråkigt för alla egentligen..
Men jag har i alla fall planerat att ha en fantastiskt bra midsommar :) Vad vi ska göra har vi inte riktigt bestämt än. Har ni några planer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0