Snabbfrågor, i brist på annat att göra!

Är du singel? Nej
Hur många har du varit kär i? 1, kanske 2.. hihi
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja men typ
Är du kär just nu? ja!
Namn? Mia
När fyller du år? 12 mars
Några piercingar? Mm. navel och tragus som det så fint heter
Vad har du på dig just nu? mjukisbyxor, linne
Vilken årstid är bäst? sommaren fosho
Vem älskar du mest på denna jorden? La familia, många inräknade ;)
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? vill mysa med johan ju! men sova klarar jag själv hehe

Vem vet allt om dig? vet inte, ingen vet allt.. men alexandra, mamma, mormor och johan vet mkt
Vem är den roligaste av dina vänner? hm.. alex & hennes bf daniel! och emil såklart :D
Vem är snyggast av dina vänner? hahah, vet inte.. alltid tyckt att alexandra vart het lol
Vem är mest partyprisse? måste bli sanne hehe
Vem är den du helst har filmkväll med? alex eller johan! helst båda hihi
Vem står dig närmast? mamma, mormor, johan, alex.. vet inte! :)

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?
ja, det kan man nog säga
Vem är farligast i din familj? storasyster L haha
Vem ser roligast ut i din familj? hahah va?
Vem är coolast? storebror såklart
Har ni något husdjur? jag har min lilla hund leja
Vem har du mest gemensamt med? vet inte. ingen. jag är så unik hihi
Vem står för underhållningen? vi alla!
Vem sover du oftast med? johan

Vad har du gjort idag? städat, stan, arbetsförmedlingen med emil. träffat johan, köpt shorts på gina tricot, hem till mamma på middag med henne, mormor, mormors kusse och johan. sett so you think you can dance!
Har du varit glad idag? nä, inte speciellt faktiskt.. lite av en surskit faktiskt
Har du varit ledsen idag? nää. jo.. när johan tvingade mig diska haha
Har du gjort något bra idag? ja. jag gör alltid något bra!
Vad ska du göra nu? pussa på johan, sedan sova
Har du gjort något dåligt idag? ja.. bråkade på johan haha
Vad har du ätit idag? nudlar och kyckling, hamburgare från McD, köttfärsgrattäng, äppelkaka, chips.. shit, listan är lååååång
Vad händer imorgon? inget förrän 1500, då ska jag på nya jobbet (handikappboende) och bli inskolad
Hur mår du just nu? bra, lite trött
Har du piercat dig själv någon gång? nä, i öronen bara

Vem ringde dig senast? emil/anna
Vem ringde du senast? storebror
Vem sms:a till dig senast? vet inte, min mobil är på rymmen
Vem sms:a du till senast? johan tror jag

Vad är klockan nu just nu? 23:30
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? fb, surfthechannel
Hur länge sen var det du träffa din morsa? nyss :D
Hur länge sen var det du träffa din farsa? hmm.. en vecka ungefär
Har du duschat idag? näää, varför ska man göra det? ;)
Är du trött nu? aah, litegrann va
Går du i skolan?
Är du hungrig nu? nej! men sugen på kladdkaka hihih
Ska ta mig en bit nu, herrååhh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0