Blev nyss påkörd

Verkar som att det blir utgång ikv, hade inte tänkt det först. men sen så, äh.. varför inte?! :)
Har varit vaken sen 7.30 så det lär bli en powernap före middan eller så.

SENASTE:
Dryck: Juice
Telefonsamtalet: Johan
SMS: Blev nyss påkörd, från Sanne
Sång du lyssnade på: Ridin' solo
Gången du grät: Husses begravning tror jag

HAR DU NÅGONSIN:
Har du varit otrogen?: Nepp
Förlorat någon speciell person?: Ja
Varit deprimerad?: Nje, tror inte det
Varit så trött att du somnat sittandes?: JA

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
1. grön
2. svart
3. röd?..

UNDER 2009 HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja
Fått ditt hjärta krossat: nejje
Skrattat så att du har börjat gråta: Haha, mmh!
Träffat någon som förändrat ditt liv: JA ;)
Insett vilka som är dina äkta vänner: kan man nog säga.. staden är fylld med fejkzz
Fått reda på att någon har pratat om dig: HEHE mm.. :(
Kysst en kompis: hehe kysst? nerru
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat IRL:
alla?
Har du några husdjur: hund, leja. finast i världen
Hur många barn vill du ha: inga, än så länge
Vill du ändra ditt namn: jaaaa, till nåt coolt. som betty boop eller batman!
Vad gjorde du under din förra födelsedag: var hemma med familj o vänner
Vilken tid vaknade du idag: 7.30
Vad gjorde du igår runt midnatt: såg guldfeber med Johan och Daniel
Någonting som du längtar till: ett jobb, så jag slipper va så nedrans fattig. studenten, sommar!
Senaste gången du träffade din pappa: hmm.. två veckor kanske
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: skulle haft ett jobb nu!
Vad lyssnar du på just nu: Jay-Z
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jordu
Vad gör dig irriterad just nu: DRAMA...

OM DIG:
Vad är ditt namn (hela): Mia piip piiiip Lindgren
Stjärntecken: Firre
Grundskola: Storsjö
Gymnasie: thoren business school
Högskola: återstår att se
Hårfärg: brownnn
Långt eller kort hår: långt
Längd: 1,67 typ
Vad gillar du gällande dig själv: det mesta, i'm pretty fantastic ;)
Piercings: 3 hål i öronen, naveln, tragus.. hehe
Tattoos: har ingen!
Höger eller vänsterhänt: right, left whatever.. i dont care

DIN FÖRSTA:
Operation
: öronen
Piercing: öronen
Tattueringen: haha ingen
Bästa vän: malin s.
Sporten du gick på: fotboll
Husdjur: Dina, en hund.. Sen hade vi två ödlor, som jag tydligen lyckades döda?
Vaccination du minns:???
Konsert: hur ska jag minnas?
Förälskelse: MIN JOHAN =)

JUST NU:
Äter du: inget
Dricker du: inget
Är du påväg att: bli ännu mer kär. kär is the shit
Lyssnar du på: spotify!
Väntar du på: bli sömnig

DIN FRAMTID :
Vill du ha barn? njae, vet inte
Vill du gifta dig?: nää
Karriär i åtanke?: psykolog, socionom eller nåt 

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: mm
Gjort något sjukt spontant: haha att jag har
Tappat glasögon eller linser: ja, massa solglasögon.. varje sommar
Har du blivit arresterad?: ja! haha fail..
Dissat någon: jag göre hela dan varje dahh!
Gråtit när någon dött: ja, det har jag

TROR DU PÅ:
Dig själv: i do, men kanske inte tillräckligt jämt. ibland lite to much, hehe
Mirakel: happens all the time
Kärlek vid första ögonkastet: nja
Himlen: Haha va?
Änglar: aah, they're all over the place

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång?:
nehh
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut?:  javisst
Vad kan du verkligen inte leva utan?: la familia, och mina vänner

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo, har sett dom med låg sula också :)!

vi får väll se vilka de blir, jag ÄLSKAR converse och vill ha vita, svarta, gula, ljusrosa osv.

2010-03-09 @ 16:32:48
URL: http://madelenehagglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0