Effektivitet

Jag sjukanmälde mig imorse då jag insett att jag sovit förbi alla lektioner. Sen stack jag till skolan i alla fall och styrde upp lite plugg. Nu har jag inte så mycket rester alls, men allt ska vara inlämnat på fredag.
När jag kände mig klar på skolan stack jag och Johan på stan en sväng. Medan jag var på Gina Tricot och provade en bikiniöverdel gick gullpojken på Barista och köpte mig en latte :)
Johan sprang iväg och hämtade bilen och under tiden gick jag tillbaka på Gina och köpte denna skönhet

Endast 79 :-

Men tro inte att dagen var slut där! Vi stack mot Holmsund för att inviga mitt nya badplagg (och lite för att jag hade en restuppgift i idrotten)
Nu ska vi se film och bara mysa! Puss på er. Dig

Kommentarer
Postat av: naddie paddie maddie

FAN VA SNYGG! måste förbi gina imorgon.. haha finns de fler färger?

2010-05-26 @ 23:25:34
URL: http://nadiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0