Harmoni

Vilket bra ord, va? Harmoni och sund. Perfekta ord! Kärlek, glädje, skoja, skratta! Vet inte riktigt.. hur det är möjligt att få en ny syn på livet på bara några dagar. Kanske beror det på att en väldigt viktigt person i mitt liv är allvarligt sjuk. Eller att jag var nära att förlora en annan viktig person. Eller något helt annat?
Man blir så himla mycket gladare om man är glad. Är man sur så är det lätt att man fortsätter vara sur, fast man egentligen inte har något att vara sur på. Och vad händer då? Jo, man förstör livet för dom runt en. och blir en bitterfitta. Ha ha..
Vet att det finns en bok som heter Bitterfittan.. Tror jag ska läsa den! Boken hamnar i så fall stolt på min andra plats. Alltså andra boken jag läst i hela mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0