Min helg!

Tog inte så många bilder, utan passade på att njuta av naturen istället!


Precis vid älven, där vi fiskade.. Jag fick napp en gång, men började gråta för att jag tyckte så synd om fisken. I min panik kunde jag inte få lös kroken från firren så Johan fick komma till undsättning. Han tog loss kroken och stoppade tillbaka fisken dit den hör hemma, i älven! Leja sprang runt så glatt, aldrig sett henne så lycklig tror jag

Vi eldade för att få lite värme. Slutade med att vi fick ställa oss i sovkläder utomhus.. Höll på att svettas bort

Där fick ni mamma o pappa! Jag klarar mig visst utan all "lyx". För här stannade vi över natten, utan el, vatten, tv och annat. Och jag överlevde ;) ha ha. Dator fick däremot hänga med så vi kunde se film

Detta var alltså fre-lör.
Lördag stack jag till ena syrran som fyllde år och fikade o sånt där. Och senare på kvällen stack jag ut med ett gäng och firade en kompis som också fyllde år! Men först var jag med Johan och ett par kompisar till honom

Bilderna tar tyvärr slut här..
Idag har jag bara slappat.. Ätit pizza o chips och druckit cola. Legat i soffan och sett film o serie. The kings speech, skitbra. Och Community, en tjill serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0